Колега погледни дали не са износени леглата на повдигачите и самите повдигачи да тракат в леглата не е мн ого често но на някой С им се износвзт леглата на клапаните. А това тракане намалява ли при подаването на газ при отнемането. Да не са износени леглата и лагерните пети на разпределителния вал
Известие
Collapse
No announcement yet.
156-ца с инфаркт
Collapse
X
-
Аз като сменях моя вариатор и като вадих вала после като го слойих ей така се разтрака единия повдигач по същия начин. Просто като махнеш вала сигурно се разпъва и като има наслоен нагар да речем и блокира. И така първо като запалих се разчука по същия начин. И ми стана ясно и веднага газ до ламарината, направих 3, 4 отсечки и млъкна.
Това разбира се не е много правилен начин, но 4 часа се мъчих сам самичък без никой да ми помогне... а някой хора знаят как се сменя вариатор без спешъл туул за развиването му. И така де на края като се разчука и теглих една п***а майна и гааааз докато не се отпуши. На скоро както писах темата з аповдигачите пак се беше разчукал сигурно същия повдигач. И на другия ден млъкна пак. Смених маслото със Селения Рейсинг и хептен утихна всичко.
Така, че... знаеш какво да правиш. И другия вариант с добавката също върши чудеса. казвам ти изпробвани неща. Не четено недочетено. А лично аз когато съм бил вече в безизходица, на друга кола пак ей така тракаше. Ма тя така дойде. Сипахме добавка за прочистване. На близката бензиностанция имаше такава. Като в консерва е и е половин литър. Само докато я сипах и всичкото повдигач млъкна. Така 5 мин. работа на празен ход, източих маслото, налях ново и не е тракала повече.
Това са все от няма и къде варианти, но са свършили работа. Ти си решаваш какво да правиш. Ако ти е ново маслото то по-добре разглабяй повдигачите.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Маслото е на 50 км,та ще се разглабя пак, само дето малко ме отръска тоя вариатор, явно старият ми е бил добре ама то човек може ли да знае всичко, кат не знае си плаща.
Мерси на всички които ми дадоха съвети, надявам се да е за последно. Ще пиша какъв е резултата.
П.С. Винаги съм искал да науча как работи един двигател, но не съм предполагал, че за този гъдел ще дам над 1500 лв и ще си скъсам нервите.
Ама то все пак човек да внимава какво си пожелава!Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщениеМаслото е на 50 км,та ще се разглабя пак, само дето малко ме отръска тоя вариатор, явно старият ми е бил добре ама то човек може ли да знае всичко, кат не знае си плаща.
Мерси на всички които ми дадоха съвети, надявам се да е за последно. Ще пиша какъв е резултата.
П.С. Винаги съм искал да науча как работи един двигател, но не съм предполагал, че за този гъдел ще дам над 1500 лв и ще си скъсам нервите.
Ама то все пак човек да внимава какво си пожелава!
Успех и внимавай с чашките като ги разглабяш, че изпадат джунджорийки.
Успех
Comment
-
Още нищо не сме разглабяли отново по двигателя, за да чистя повдигачите.
Но майсторът ми казва, че е малко вероятно да трака само от хидравличните повдигачи на смукателнитне клапани, тези на изпускателните клапани не се чуват и предполага, че може да е друго. Примерно да е запушен някой маслопровод за вариатора или клапана да не сработва понеже компютъра не го пуска, пък и от преди да разглобим двигателя ми свети лампата за грешка в двигателя, ама това не ми беше големият проблем тогава и за това не съм му обръщал внимание и не тракаше тогава, пък и грешката предполагах,че е от газовата уредба.
Та възможно ли е да работи компютъра в някакъв сервизен режим и да не сработва от това вариатора?Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщениеОще нищо не сме разглабяли отново по двигателя, за да чистя повдигачите.
Но майсторът ми казва, че е малко вероятно да трака само от хидравличните повдигачи на смукателнитне клапани, тези на изпускателните клапани не се чуват и предполага, че може да е друго. Примерно да е запушен някой маслопровод за вариатора или клапана да не сработва понеже компютъра не го пуска, пък и от преди да разглобим двигателя ми свети лампата за грешка в двигателя, ама това не ми беше големият проблем тогава и за това не съм му обръщал внимание и не тракаше тогава, пък и грешката предполагах,че е от газовата уредба.
Та възможно ли е да работи компютъра в някакъв сервизен режим и да не сработва от това вариатора?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
В Ловеч с диагностиката май работата е зор.
Просто любопитствах дали на някой му се е случвало подобно нещо, т.е. да не му сработва вариаторът заради грешка в компютъра?
Пък и тоя двигател вече 4-5 пъти го разглабяхме, хич не е хубаво така за резбите в алуминият, макар, че вероятно пак ще се разглабя!Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщениеВ Ловеч с диагностиката май работата е зор.
Просто любопитствах дали на някой му се е случвало подобно нещо, т.е. да не му сработва вариаторът заради грешка в компютъра?
Пък и тоя двигател вече 4-5 пъти го разглабяхме, хич не е хубаво така за резбите в алуминият, макар, че вероятно пак ще се разглабя!
Аз да речем лагерите ва валовете горе ги стягам на 14 Нм. И си се развиват почти лесноDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщениеПросто любопитствах дали на някой му се е случвало подобно нещо, т.е. да не му сработва вариаторът заради грешка в компютъра?
Пък и тоя двигател вече 4-5 пъти го разглабяхме, хич не е хубаво така за резбите в алуминият, макар, че вероятно пак ще се разглабя!"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
oem уж не стягаме много, ама в тоя студ знам, че алуминият става по-чуплив. Не уцелих много подходящо време за ремонт, ама то май и няма подходящо време, се си е кофти!
ФЕРАРИСТ за гарнитурата на главата се чудеше моят майстор, ама казва също, че колкото и да има разлика със старата примерно да е по-широка където уплътнява покрай маслените магистрали пак би трябвало да качва достатъчно масло горе при вариатора.
За вторник ще ходя пак да мерим налягането на маслото първо и после не знам, иначе междувременно ще се опитам да намеря някой да ми направи диагностика за всеки случай макар, че не виждам причина защо да трака от компютърна грешка.Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Не казвам да е по широка, а да ги запушва, изцяло или частично, или нещо от сорта - виждал съм гарнитура дето идеално пасва на входящите, но отворите за вариатора са тотален леш, а това са го продали за гарнитура за 156....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment