Известие

Collapse
No announcement yet.

156-ца с инфаркт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Колега погледни дали не са износени леглата на повдигачите и самите повдигачи да тракат в леглата не е мн ого често но на някой С им се износвзт леглата на клапаните. А това тракане намалява ли при подаването на газ при отнемането. Да не са износени леглата и лагерните пети на разпределителния вал
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #77
      Имаше тема за повдигачите - трябва да ги разглобиш и почистиш от насъбралата се гняс в тях. Иначе не става!!! Определено са чашките - вътре има гняс и е запекла - няма омекотяване на удара един вид от валовете.
      Last edited by Stranger65; d.m.y г., 20:54. Основание: доп

      Comment


      • #78
        Аз като сменях моя вариатор и като вадих вала после като го слойих ей така се разтрака единия повдигач по същия начин. Просто като махнеш вала сигурно се разпъва и като има наслоен нагар да речем и блокира. И така първо като запалих се разчука по същия начин. И ми стана ясно и веднага газ до ламарината, направих 3, 4 отсечки и млъкна.

        Това разбира се не е много правилен начин, но 4 часа се мъчих сам самичък без никой да ми помогне... а някой хора знаят как се сменя вариатор без спешъл туул за развиването му. И така де на края като се разчука и теглих една п***а майна и гааааз докато не се отпуши. На скоро както писах темата з аповдигачите пак се беше разчукал сигурно същия повдигач. И на другия ден млъкна пак. Смених маслото със Селения Рейсинг и хептен утихна всичко.

        Така, че... знаеш какво да правиш. И другия вариант с добавката също върши чудеса. казвам ти изпробвани неща. Не четено недочетено. А лично аз когато съм бил вече в безизходица, на друга кола пак ей така тракаше. Ма тя така дойде. Сипахме добавка за прочистване. На близката бензиностанция имаше такава. Като в консерва е и е половин литър. Само докато я сипах и всичкото повдигач млъкна. Така 5 мин. работа на празен ход, източих маслото, налях ново и не е тракала повече.

        Това са все от няма и къде варианти, но са свършили работа. Ти си решаваш какво да правиш. Ако ти е ново маслото то по-добре разглабяй повдигачите.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #79
          Ако има мръсотия в чашките само разглабяне - нямакак да излезне. Недей кара човека да се мъчи без файда

          Comment


          • #80
            Маслото е на 50 км,та ще се разглабя пак, само дето малко ме отръска тоя вариатор, явно старият ми е бил добре ама то човек може ли да знае всичко, кат не знае си плаща.
            Мерси на всички които ми дадоха съвети, надявам се да е за последно. Ще пиша какъв е резултата.
            П.С. Винаги съм искал да науча как работи един двигател, но не съм предполагал, че за този гъдел ще дам над 1500 лв и ще си скъсам нервите.
            Ама то все пак човек да внимава какво си пожелава!
            Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
            ЕГН:0103041325

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
              Маслото е на 50 км,та ще се разглабя пак, само дето малко ме отръска тоя вариатор, явно старият ми е бил добре ама то човек може ли да знае всичко, кат не знае си плаща.
              Мерси на всички които ми дадоха съвети, надявам се да е за последно. Ще пиша какъв е резултата.
              П.С. Винаги съм искал да науча как работи един двигател, но не съм предполагал, че за този гъдел ще дам над 1500 лв и ще си скъсам нервите.
              Ама то все пак човек да внимава какво си пожелава!
              Маслото го пази. Има още много да учиш и ти, а и майсторът ти
              Успех и внимавай с чашките като ги разглабяш, че изпадат джунджорийки.
              Успех

              Comment


              • #82
                Егати и ужаса. Трябва разглабване. Не съм срещал подобен признак. Имало е тракане ама след като се качи масло при добре загрят двигател, тракането изчезва за дълго.
                Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                Comment


                • #83
                  Още нищо не сме разглабяли отново по двигателя, за да чистя повдигачите.
                  Но майсторът ми казва, че е малко вероятно да трака само от хидравличните повдигачи на смукателнитне клапани, тези на изпускателните клапани не се чуват и предполага, че може да е друго. Примерно да е запушен някой маслопровод за вариатора или клапана да не сработва понеже компютъра не го пуска, пък и от преди да разглобим двигателя ми свети лампата за грешка в двигателя, ама това не ми беше големият проблем тогава и за това не съм му обръщал внимание и не тракаше тогава, пък и грешката предполагах,че е от газовата уредба.
                  Та възможно ли е да работи компютъра в някакъв сервизен режим и да не сработва от това вариатора?
                  Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                  ЕГН:0103041325

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                    Още нищо не сме разглабяли отново по двигателя, за да чистя повдигачите.
                    Но майсторът ми казва, че е малко вероятно да трака само от хидравличните повдигачи на смукателнитне клапани, тези на изпускателните клапани не се чуват и предполага, че може да е друго. Примерно да е запушен някой маслопровод за вариатора или клапана да не сработва понеже компютъра не го пуска, пък и от преди да разглобим двигателя ми свети лампата за грешка в двигателя, ама това не ми беше големият проблем тогава и за това не съм му обръщал внимание и не тракаше тогава, пък и грешката предполагах,че е от газовата уредба.
                    Та възможно ли е да работи компютъра в някакъв сервизен режим и да не сработва от това вариатора?
                    Тц, тц, тц.... няма кой да ти помогне повече тука. Трябва си диагностика. Не предположения.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #85
                      В Ловеч с диагностиката май работата е зор.
                      Просто любопитствах дали на някой му се е случвало подобно нещо, т.е. да не му сработва вариаторът заради грешка в компютъра?
                      Пък и тоя двигател вече 4-5 пъти го разглабяхме, хич не е хубаво така за резбите в алуминият, макар, че вероятно пак ще се разглабя!
                      Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                      ЕГН:0103041325

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                        В Ловеч с диагностиката май работата е зор.
                        Просто любопитствах дали на някой му се е случвало подобно нещо, т.е. да не му сработва вариаторът заради грешка в компютъра?
                        Пък и тоя двигател вече 4-5 пъти го разглабяхме, хич не е хубаво така за резбите в алуминият, макар, че вероятно пак ще се разглабя!
                        Ам недейте стяга бе. Стягайте по-малко от кокото е дадено и няма проблеми. То и ако ви са верни ключовете и колкото е дадено да стегнете пак не е проблем. Но аз имам 3 ключа и 3-те стягат с отлонения един спрямо друг. Единия даже с 5 нм повече от другите, което примерно за лагерите горе е достатъчно

                        Аз да речем лагерите ва валовете горе ги стягам на 14 Нм. И си се развиват почти лесно
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                          Просто любопитствах дали на някой му се е случвало подобно нещо, т.е. да не му сработва вариаторът заради грешка в компютъра?
                          Пък и тоя двигател вече 4-5 пъти го разглабяхме, хич не е хубаво така за резбите в алуминият, макар, че вероятно пак ще се разглабя!
                          Абе да ти кажа една друга вероятност - като, и ако сте сменяли гарнитурата на вх колектори, тази дето е между металните тръби и главата, да сте сложили кофти такава, някоя дето не пасва или запушва притока на масло към вариатора или нещо по тая логика, ако вариатора е намесен в тракането......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #88
                            oem уж не стягаме много, ама в тоя студ знам, че алуминият става по-чуплив. Не уцелих много подходящо време за ремонт, ама то май и няма подходящо време, се си е кофти!
                            ФЕРАРИСТ за гарнитурата на главата се чудеше моят майстор, ама казва също, че колкото и да има разлика със старата примерно да е по-широка където уплътнява покрай маслените магистрали пак би трябвало да качва достатъчно масло горе при вариатора.
                            За вторник ще ходя пак да мерим налягането на маслото първо и после не знам, иначе междувременно ще се опитам да намеря някой да ми направи диагностика за всеки случай макар, че не виждам причина защо да трака от компютърна грешка.
                            Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                            ЕГН:0103041325

                            Comment


                            • #89
                              Не казвам да е по широка, а да ги запушва, изцяло или частично, или нещо от сорта - виждал съм гарнитура дето идеално пасва на входящите, но отворите за вариатора са тотален леш, а това са го продали за гарнитура за 156.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #90
                                Не сме сравнявали гарнитурата много старателно, само визуално, старата беше поизгнила, та не знам дано не се наложи да сваляме глава пак.
                                Много кофти ще стане ако това е причината.
                                Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                                ЕГН:0103041325

                                Comment

                                Working...
                                X